• SELF EXPRESSION THROUGH PHOTOGRAPHY

    Selamat Hari Ibu



    Selamat Hari Ibu ku ucapkan kepada semua ibu2..
    terutama sekali buat ibu kesayanganku ini..Puan Tipah Binti Yet.
    penat lelah dia membesarkan aku dan adik beradik yang lain
    memang tak terbalas..walau dilonggokkan duit setinggi
    gunung sekalipun masih tidak terbalas jasa ibu kepada kita.
    aku bersyukur kerana ibuku masih lagi bernafas dan masih lagi sihat.
    sempena hari ibu ni aku doakan semoga ibuku sihat..dipermudahkan rezeki..
    dipanjangkan lagi usianya..dan dimakbulkan doa2nya..
    buat arwah ibu mertuaku..aku sentiasa doakan semoga rohmu dicucuri
    rahmat dan semoga ditempatkan bersama orang2 yang beriman..
    Al-Fatihah buat Allahyarhamah Kasmah Binti Daud.



    2 comments:

    ::cdot the dot:: said...

    xnak wish aku ke??slmt hari ibu utk ibu ko, n..dan alfatihah utk arwah mak..

    Ajey Mahat said...

    cdot>Camat ari ibu ya puan cidot..heheh

     

    Meet The Author

    Just an ordinary man who love photography :) Sesiapa yang berminat untuk menggunakan khidmat MNM Photography - Green Art Studio, bolehlah hubungi saya melalui email di bawah: mnmphotobiz@gmail.com/ mohdnazir@ptp.com.my

    Blog Traffic