• SELF EXPRESSION THROUGH PHOTOGRAPHY

    Diatas Awan





    Salam semua, n3 kali ni aku terpaksa akur dengan cabaran isteri aku.. kalau tak memang tak tahulah bila la n3 terbaru.. hehehe.. aku sngat2 malas nk menaip panjang berjela.. lagi pun tak de idea.. selalunya bila ada mood baru wat dan semuanya aku luahkan pada gambar yang aku ambil.

    Ok, aku nak cerita sikit pasal gambar kat atas ni. Ada sesiapa tahu dan boleh kenal lokasi di mana gambar ni diambil..?

    lambat...

    Disebabkan korang lambat sangat nak jawab.. biar aku je yang jawabkan. Gambar ni aku ambil di Kota Keriangan Malays ia, cheh.. kat Genting Highland.. Bila aku fikir2 balik, sebenarnya aku ni pernah berada di atas awan rupanya.. Jangan ingat Dania je boleh diatas awan.. :)

    Masa ni aku pergi berbulan madu dengan Puan Hernee dan percutian kami telah ditaja oleh agensi pelancongan..aku dapat cabutan nombor bertuah masa pergi kursus perkahwinan..aku ambil gambar ni di waktu pagi ketika semua penghuni2 bilik lain masih lagi dibuai mimpi, eh ye ke? mungkin kot.. :) Aku hanya menggunakan kamera digital Nikon model Coolpix S550. Sekarang ni minat aku dalam bidang fotografi makin membuak2 entah kenapa aku pun tak tahu.. aku ada rasa satu kepuasan bila tengok gambar2 yang aku ambil dan aku edit. Satu rasa yang sukar diluahkan, fuh... Aku memang tengah mengidam DSLR Nikon D3000 dan tengah berusaha untuk dapatkan. Insya'Allah kalau ada rezeki nanti.

    So, sesiapa yang ada ilmu tentang bidang ni sudilah kiranya kita berkongsi ilmu & pengalaman tu pun kalau tak keberatan :) sememangnya aku sekarang ni sedang menimba ilmu dalam bidang ni sedikit demi sedikit.berilah komen2 yang membina kat gambar2 yang aku masukkan dalam blog aku ni k..




    post signature



    10 comments:

    Zikri Husaini said...

    cantik gambar.

    Ajey Mahat said...

    baru2 bgiat dlm bdang ni..thanks..

    Ieqa Swetluv said...

    wahh cantiknya pemandangan.. best nye g honeymoon free huhu =)

    ::cdot the dot:: said...

    cantik pics tu n..lg cantik klu ko tepek gigi aku....tp serously aku rasa mmg cool jek ko snap kan...cantik banget, bung...

    Mummy DaSy said...

    2nd pic lawo....i likeeee

    Ajey Mahat said...

    ieQa : klau bleh tiap2 thun nk honeymoon free.. hehehe

    Ajey Mahat said...

    dot.. bak dtg gigi ko..hahaha


    mummy: thanks..

    CITY® said...

    nice pics..

    Ajey Mahat said...

    blueCITY >> thanks k..

    memymu said...

    c riesly.. cantek.. tp kalo amik melintang lg cantik kot... nampak g lebar.. juz komen..

     

    Meet The Author

    Just an ordinary man who love photography :) Sesiapa yang berminat untuk menggunakan khidmat MNM Photography - Green Art Studio, bolehlah hubungi saya melalui email di bawah: mnmphotobiz@gmail.com/ mohdnazir@ptp.com.my

    Blog Traffic