• SELF EXPRESSION THROUGH PHOTOGRAPHY

    Selamat Tahun Baru 2011


    Entah berapa bulan dah aku tak taip pe2 kat blog ni..
    dan tak menjengah blog kawan2 lain..sorry kawan2..
    sempena tahun baru 2011 aku nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru
    dan nak mohon maaf diatas segala kesalahan2 yang mugkin tak disengajakan.
    segala yang berlaku pada 2010 sudahpun menjadi sejarah hidup
    ape pun yang telah berlalu kite patut terima dengan redha.. 
    aku juga besyukur dengan ape yang telah diberikan.
    datangnya tahun baru yang mugkin lebih mencabar 
    aku berharap segala azam yang ku tanamkan akan berjaya..
    semoga kawan2 juga akan menemui kejayaan di tahun 2011.

    MOHD NAZIR MAHAT MnM Photography http//thetouchofnazir.blogspot.com ajeymht@yahoo.com

    0 comments:

     

    Meet The Author

    Just an ordinary man who love photography :) Sesiapa yang berminat untuk menggunakan khidmat MNM Photography - Green Art Studio, bolehlah hubungi saya melalui email di bawah: mnmphotobiz@gmail.com/ mohdnazir@ptp.com.my

    Blog Traffic